kalle 20 år

För det första tycker jag det är sjukt att man firar att man fyller år, att man överlevt ännu ett år till.
men nu är det så att kalle fyller 20 år. Han har köpt ut lite bira och så på systemet till oss, vi har ätit sushi och haft riktigt trevligt.

Vi sitter just nu hemma hos Kalle och dricker några öl så.. HEHE ni vet hur det är! Emma, Frisk, Jesper, födelsedagsgrisen själv och jag. Kalle blev tvingad att köpa trosor till Emma innan haha, de har en het diskussion om det just nu. Nu har Kalle tumregeln, kommer säkert en uppdatering om hur kvällen kommer utlöpa imorgon! Måste hålla koll på var hans tummar håller på med nu!

PUSS MINA KÄRA LÄSARE!!!




----- edit -----



Gårdagen var trevlig, vi satt och mös hos Kalle och spelade kortspel tills elva-tiden ungefär då vi gick ner till en pub och sedan avslutade vi kvällen på sibylla!

Jag följde Anders Schäfer till Campus för att han skulle käka hamburgare, lät som en grym plan just då, men visade sig att vi båda stod och väntade på hans buss i tjugo-trettio minuter och bara pratade på om livet utan att tänka på att sista bussen antagligen hade gått. Helsjukt. Sen fixade han en taxi och vi gick delade vägar, jag irrade runt i stan ett tag och funderade och ringde runt till olika livlinor, slutgiltiga lösningen blev att gå och väcka Kalle, som vid detta laget antagligen skulle vara brutalt däckad i sin lägenhet, och låna lite pengar till en taxi.

Nåväl, GRATTIS KALLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0