första och sista fredagen (?)

Idag är sådär.. Allt luktar öl och cigaretter, igår brände jag de sista pengarna fram tills nästa löning.

Kvällen började med att Jesper och jag sammanstrålade på buss 6 (runt tolvtiden) och åt en fin gyrostallrik och drack lapinkulta på något ställe vid konsert, förlorade 300 kronor på spelmaskin, hehe, gick till Kalle och lirade fotbollsspel och shottade tequila.

Sen kom Ritz vid fyra-femtiden då vi åt kebab hemma hos Kalle och fortsatte i samma spår som tidigare. Vi köpte bira och vin och livet lekte. Sen kom Erik inspringandes genom dörren helt plötsligt, allt var fortfarande bra.

Vi bestämde oss för att gå ut och dra en pubrunda, alla pubar på möllan var överbelastade så Jesper, Erik, Ritz och jag bestämde oss för att ta bussen till Gustav Adolfstorg och leta upp något kul vid Lillatorg....... Här ungefär började kvällen spåra ur.

Vi mötte Wiktor och Oliver på Yamato, här hade jag insett att mina pengar var slut. Vi satt där och var obehagliga en tid, träffade lite djurplågare och några andra drivare från alla malmös olika delar. Alla var glada. Gick vidare till Barcelona av okänd anledning men nu var det plötsligt bara Oliver och Jesper och jag kvar. hehe

Kvällen gick helt åt helvete när vi plötsligt stod och dansade irländsk folkdans på en bänk på gågatan med en trevlig dragsspelsspelande polack, som jag förövrigt gav alla mina resterande pengar till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0