första och kanske sista inlägget.

Jag heter Magnus Nilsson och jag lever ett ytterst händelsefattigt liv i utkanten av Malmö. Under de senaste månaderna har det dock hänt mycket i mitt liv. Jag har hittat tillbaka till mina riktiga vänner, varit inne i dimman och vänt nästintill varje dag, snittat 3 filmer om dagen, min bror har börjat spela in en dokumentärfilm om mitt liv, har fått besked från pliktverket att jag ska rycka in den tolfte januari, nått höjder som jag aldrig trodde någon människa någonsin skulle kunna nå. Mycket har hänt. Kommer dra en kort beskrivning här nedan, måste bara berätta att jag nyss skrev allt detta, allt var helt klart för fyra minuter sedan, skulle bara trycka "Spara & publicera" men råkade trycka på "Bakåt-knappen" så allting försvann. Något frustrerande.

Sen november månad 2008 har jag:
- gjort slut med min otrogna flickvän
- påbörjat en film om mitt liv
- varit berusad större delen av min vakna tid
- varit på ca 50 förfester
- missat 30 fester tack vare för roliga förfester
- lyssnat på "If i were a boy - Beyoncé" ca 2000 gånger
- träffat fruktansvärt intressanta människor
- hjälpt min pappa bli personlig coach
- firat en femtioårsfest med 120 av sveriges största bönder
- sett en man dansa naken på tabletter
- fört en konversation med ett träd
- krockat i midhem-kön
- provat en snabbmatsdiet
- gått ner i vikt
- trakasserat folk på bilddagboken
- skrivit ett tvåsidigt mail till pliktverket för att förklara att jag verkligen inte är sinnessjuk
- väntat
- åkt buss från långhällagatan till möllan och tillbaka 5-6 gånger i veckan


Mitt liv är ytterst tråkigt för dem som endast får läsa om det, jag som själv upplever det, upplever det på en helt annan nivå och jag kan säga att jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: gipsyqueen

ÄNTLIGEN EN BLOGG FRÅN DIN SIDA!

2009-01-03 @ 22:19:41
URL: http://emmaforever.blogg.se/
Postat av: "Kelo"

hehe klart, man kan inte hålla sig ifrån detta himmelriket

2009-01-06 @ 16:39:21
URL: http://mengele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0