drömscenario som jag skrev igårkväll när jag mådde som en prins

"du är gift med två brudar, en brunett och en blondin, båda är riktigt jävla fina och båda älskar dig mest av allt, hämtar dig alltid i en varm bil och kör dig hem till er trea vid möllan, en av dem, t ex blondinen följer med dig och duschar dig, den andra går och köper pizza och ett sexpack till dig. när blondinen duschat klart dig klär hon på dig din rosa, riktigt sköna morgonrock och sätter på ditt favoritprogram eller din favoritfilm på din 42tums teve, medans blondinen börjar massera dig kommer brunetten hem med pizzan och slicear den och ställer den framför dig på ditt marmorbord och börjar mata dig och frågar om det är något mer du vill ha"

Idag har jag mått som en riktigt prins sen jag vaknade, duschade och satte mig på bussen direkt, satt och tänkte att nu när jag kommer fram till skolan så är det sista gången i mitt liv jag är i skolan. "Studenten-känslan" fick jag haha. Riktigt jävla glad, när jag varit i skolan och fått order om att komma imorgon istället satte jag mig på en bänk vid stadshuset och solade ett tag. Nu är jag hos Kalle och mår som en jävla gud!

Tack alla! Död åt fienden!


Kommentarer
Postat av: nicole

jag skrattade faktiskt till lite där, trots att jag anser att ditt val av plats att sola på var lite ohövligt. jag kan sätta på dig en rosa morgonrock om du ger mig pizza och öl, kompromissa liksom. deal?

2009-01-07 @ 18:54:55
URL: http://howfragile.blogspot.com
Postat av: nicole

jag skrattade faktiskt där, trots att jag anser att ditt val av plats att sola fejan på var lite onödigt? jag har en idé, en slags kompromiss. jag kan sätta på dig en rosa morgonrock och du kan ge mig pizza och öl? låter fancy tycker jag

2009-01-07 @ 18:56:51
URL: http://howfragile.blogspot.com
Postat av: nicole

vad kul att jag inte förstod att det första publicerades. två olika kommentarer, feel free to pick den trevligaste eller något

2009-01-07 @ 18:59:24
URL: http://howfragile.blogspot.com
Postat av: stephanie

Magnus, du är för rolig du!

2009-01-12 @ 17:13:40
URL: http://metrobloggen.se/mize
Postat av: MANNEN

MANGE DU ÄR FÖR MYCKET

2009-01-20 @ 09:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0